czwartek, 5 grudnia 2019

Buraczki zasmażane z malinami

Firma Orzech to Zakład Przetwórstwa Owocowo-Warzywnego, działają na rynku od 1996 roku. Zajmują się produkcją przetworów, sałatek, dżemów, powideł, marmolady, sosów oraz dań gotowych. Dokładną ofertą firmy można się zapoznać TUTAJ.



Skład:

buraki ćwikłowe 52%, woda, cukier, maliny 8%, cebula, olej rzepakowy, ocet spirytusowy, skrobia modyfikowana kukurydziana, sól, pieprz, aromat

Wartości odżywcze:

100 g/121 kcal, tłuszcz 5,4 g w tym kwasy tłuszczowe nasycone 0,6 g, węglowodany 16 g, cukry 14 g, białko 1,0 g, sól 1,2 g

Informacje dodatkowe:

podaj na ciepło, porcja dla 4 osób

Masa netto: 480 g

SklepOrzech

Moje opinia:

Bardzo smaczne, słodkawe, dobrze doprawione. Bardzo ciekawe połączenie warzywa z owocami. Buraczki świetnie smakują na ciepło lub zimno. Dodatek na obiad codzienny, od święta. 




Za możliwość przetestowania dziękuje  

7 komentarzy:

  1. O matko, coś czego nie znam i nigdy nie jadłam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Z malinami jeszcze nigdy nie próbowałam, ale może być dobre!

    OdpowiedzUsuń
  3. Najlepsze buraczki są z firmy PTAK :) Nie znam tych i jakoś nie wiem czy bym się odważyła spróbować takiego połączenia :p Ciekawe !

    OdpowiedzUsuń
  4. Buraki zazwyczaj u mnie występują w formie pieczonej i lądują w sałatkach. Ta propozycja brzmi bardzo ciekawie

    OdpowiedzUsuń
  5. Wolę takie buraczki domowej roboty :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Buraczki robię swoje, z ogrodu. Wtedy wiem, co jem. Skrobia kukurydziana modyfikowana i ocet spirytusowy sprawiają, że od tych mnie odrzuca.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nigdy takich buraczków jeszcze nie jadłam.

    OdpowiedzUsuń

Dekorowanie ciast, ciasteczek i tortów, Annie Rigg

  Autor :  Annie Rigg Wydawnictwo :  RM Data wydania : 2017 Liczba stron : 196 Gatunek : kulinaria, przepisy kulinarne Oprawa : Miękka Cena ...

Copyright © Gotuje Karolcia , Blogger