środa, 1 stycznia 2020

Tradycyjna sałatka jarzynowa

Składniki:

Wykonanie:

Ziemniaki, marchewka, seler i pietruszkę obrać i ugotować do miękkości. Ostudzić i pokroić w kostkę. Jajka ugotować na twardo, ostudzić i pokroić w kostkę. Ogórki wyjąć ze słoiki, osuszyć, obrać i pokroić w kostkę. Cebulkę obrać ze skórki i drobno pokroić. Groszek i kukurydze osączyć z zalewy. Wszystkie składniki razem połączyć, dodać majonez, sól i pieprz. Do dekoracji konserwowa papryka, ogórek marynowana, marchewka ugotowana i jajko. Podać z wędliną i różnymi rodzajami mięsa. Smacznego!



Za możliwość przetestowania dziękuje  


6 komentarzy:

  1. Ja znam inną wersję tej sałatki, takiej, którą robi moja babcia i mama. Ja też "przeniosłam ją" do mojego domu. Nigdy nie dodajemy do niej ogórka ani papryki(nawet do dekoracji). Przez nie sałatka jest wodnista i szybciej się psuje. Bez nich postoi w lodówce dłużej, a poza tym nam taka wersja bardziej smakuje. 😉 Aha, no i nie dodajemy kukurydzy tylko groszek.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja robie jeszcze inaczej. Dodaje zamiast cebuli biała czesc pora, paprykę czerwona surowa, ziemniak, czasem szczypiorek i obowiązkowo ogórek kiszony a także musztrde sarepska dla wydobycia smaku. I aby sałatka nie była taka mocno kaloryczna dodaje jogurt naturalny.

    OdpowiedzUsuń
  3. Oczywiście też kukurydzę i groszek konserwowy. Oczywiście reszta warzyw wymienionych we wpisie także gości w sałatce i jajka na twardo 😊czasem rzodkiewki, zielenina.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo interesujący jest Twój wpis. Ja ostatnio trafiłam na stronę https://dietly.pl to jest taka porównywarka cateringów dietetycznych. To mnie natknęło na to by spróbować takiej diety pudełkowej. Osobiście polecam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Sałatka jarzynowa to już chyba tradycja w każdym domu :)
    Pozdrawiam ;*

    https://xgabisxworlds.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dekorowanie ciast, ciasteczek i tortów, Annie Rigg

  Autor :  Annie Rigg Wydawnictwo :  RM Data wydania : 2017 Liczba stron : 196 Gatunek : kulinaria, przepisy kulinarne Oprawa : Miękka Cena ...

Copyright © Gotuje Karolcia , Blogger