poniedziałek, 29 stycznia 2018

Buchcik Parowane Pyszności


Nazwa: Kluski na parze: Naturalne, Jagodowe i Truskawkowe; Kluski na parze ze sosem jagodowo-truskawkowym; Knedel czeski; Bułeczki BAO; 
Firma: Buchcik
Skład:
Bułeczki BAO - mąka pszenna, woda, mąka żytnia, olej rzepakowy, drożdże, sól, cukier
Kluski na parze - mąka pszenna, woda, olej rzepakowy, drożdże, jaja, mleko pełne w proszku, cukier, sól
Kluski na parze z nadzieniem jagodowym - mąka pszenna, woda, nadzienie jagodowe – 16% [przecier jabłkowy, aronia, syrop glukozowy, cukier, czarna jagoda (5% w nadzieniu), skrobia modyfikowana, błonnik, regulator kwasowości – kwas cytrynowy, barwniki – antocyjany, węgiel roślinny, aromat], olej rzepakowy, drożdże, jaja, mleko pełne w proszku, cukier, sól
Kluski na parze z nadzieniem truskawkowym - mąka pszenna, woda, nadzienie truskawkowe – 16% [przecier jabłkowy, syrop glukozowy, cukier, przecier truskawkowy (25% w nadzieniu), skrobia modyfikowana, błonnik, regulator kwasowości – kwas cytrynowy, barwnik – koszenila, aromat naturalny], olej rzepakowy, drożdże, jaja, mleko pełne w proszku, cukier, sól
Kluski na parze ze sosem jagodowo-truskawkowym - kluski na parze 56% (mąka pszenna, woda, olej rzepakowy, drożdże, jaja, mleko pełne w proszku, cukier, sól), sos jagodowo-truskawkowy 44% [woda, owoce w zmiennych proporcjach – 30% w sosie (czarne jagody, maliny, truskawki), cukier, skrobia modyfikowana, regulator kwasowości: kwas cytrynowy, substancja konserwująca: sorbinian potasu]
Knedel czeski - mąka pszenna, woda, drożdże, jaja, olej rzepakowy, sól
Masa netto: Bułeczki BAO: 340 g, Kluski na parze: 250 g/370 g
Wartości odżywcze:
Bułeczki BAO - 100 g/264 kcal, tłuszcz 3,26 g w tym kwasy tłuszczowe nasycone 0,41 g, węglowodany 49,82 g, cukry 2,4 g, białko 7,21 g, sól 1,11 g
Kluski na parze - 110 g/253 kcal, tłuszcz 3,35 g w tym kwasy tłuszczowe nasycone 0,54 g, węglowodany 46,42 g, cukry 2,16 g, białko 8,31 g, sól 0,30 g
Kluski na parze z nadzieniem jagodowym - 110 g/240 kcal, tłuszcz 1,84 g w tym kwasy tłuszczowe nasycone 0,34 g, węglowodany 48,62 g, cukry 10,05 g, błonnik 2,04 g, białko 6,26 g, sól 0,42 g
Kluski na parze z nadzieniem truskawkowym - 110 g/247 kcal, tłuszcz 2,31 g w tym kwasy tłuszczowe nasycone 0,46 g, węglowodany 48,47 g, cukry 11,54 g, błonnik 1,88 g, białko 7,03 g, sól 0,45 g
Kluski na parze ze sosem jagodowo-truskawkowym - 110 g/200 kcal, tłuszcz 2,07 g w tym kwasy tłuszczowe nasycone 0,31 g, węglowodany 39,78 g, cukry 13,81 g, białko 4,32 g, sól 0,34 g
Informacje dodatkowe: Jaja, Mleko, Soję
Sklep: Sklepy stacjonarne

Moja opinia

Kluski na parze z nadzieniem jagodowym - Po wyjęciu klusek z opakowania foliowego z informacjami, jaki przygotować dania, czujemy piękny zapach jagód i klusek. Kluski włożyłam do woreczka foliowego, zawiązałam i włożyłam do garnka, aby podgrzać na wolnym ogniu. Po ok. 9 minut wyjęłam całość na talerz. Po ugryzieniu można było wyczuć ich miękkość i smak jagód. Nadzienie zawarte w kluskach na parze jest słodkie, pyszne, duża ilość jagód i soku z nich. Jest to nie spotykana ilość nadzienia w kluskach na parze. Moje rodzinie bardzo smakowały.

Kluski na parze ze sosem jagodowo-truskawkowym - Wyjęłam z opakowania papierowego z informacjami ważnymi do przygotowania dania, ukazało mi się pudełko podzielone na dwie części: kluski i sos jagodowo-truskawkowy. Wzięłam widelec ostry i zrobiłam dziurki delikatne w kilku miejsca. Po tej czynności włożyłam całe opakowanie na 2,5 minuty do mikrofalówki. Po tym czasie zdjęłam folie zabezpieczającą danie i poczułam piękny zapach klusek i pysznego sosu. Wyjęłam całość na talerz i delikatnie na środek polałam sos. Kluski na parze już w dotyku wiadomo, że będą mięciutkie i pięknie pachniały. Po ugryzieniu możemy poczuć miękkość i pyszny smak klusek. Sos dodał nadzwyczajnego smaku i słodyczy daniu. Potrawa stała się pysznością, którą mogłabym jeść codziennie na obiad. 









 


(Kluski na parze z nadzieniem jagodowym z dodatkiem sosu jagodowo-truskawkowym)

Dekorowanie ciast, ciasteczek i tortów, Annie Rigg

  Autor :  Annie Rigg Wydawnictwo :  RM Data wydania : 2017 Liczba stron : 196 Gatunek : kulinaria, przepisy kulinarne Oprawa : Miękka Cena ...

Copyright © Gotuje Karolcia , Blogger